Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč během obchodního vyjednávání raději nenabízet slevy

Poté, co zákazníkovi představíte svou nabídku, často následuje vyjednávání. Jeho tématem je…

Chceš uzavřít obchod? Vybuduj s druhou stranou vzájemné porozumění

Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci. Dneska jsem uzavřel smlouvu…

Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky jsem se zákazníka zeptal,…

Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy naskytne příležitost k…

5 prodejních dovedností internetového věku

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce zůstávají stejné, ale musíte…

Zasmějte se společně s klientem

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou důvěru a empatii. Navíc se…

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně. Přesto jsem ho poprosil…

Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí

Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící? Vyzkoušejte rady, které…

6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu

Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření obchodu popsal server…

Výpis 352360 z celkem 455