Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že sledování chování zákazníků lze provádět jak online, tak v…

Online obchod s luxusem v roce 2019 a dál (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že digitalizace dost zásadně ovlivní i zákaznickou cestu lidí,…

Jak by se maloobchod měl přizpůsobit nakupování online

Jsou tradiční fyzické prodejny odsouzeny k zániku s tím, jak roste nakupování online? Výhody pro…

Firemní blog (2/2): Jak si vybrat partnery

V předchozím článku jsme viděli, jak může při firemním blogování pomoci spolupráce s ostatními,…

Firemní blog (1/2): Spolupráce a hostování se vyplatí

Blogování je skvělý nástroj pro budování vztahů. Pomocí firemního blogu a firemních sociálních účtů…

Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (2/2)

V předchozím článku jsme viděli několik doporučení pro obsahový marketing na nový rok. Teď se…

Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (1/2)

Technologie budou i nadále měnit podobu marketingu. Marketéři, kteří se učí ovládat nové nástroje,…

Přicházejí konverzační uživatelská rozhraní

Stále častěji se uživatelská rozhraní aplikací a webových stránek, tedy to, co vidí uživatel, mění…

Mobilní aplikace v roce 2019 (2/2): Co nás nemine?

V předchozím článku jsme viděli ty nejdůležitější trendy, které budou v příštím roce určovat vývoj…

Výpis 3745 z celkem 170