Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Měření spokojenosti zákazníků je na nic

Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní průzkumy ukazují opak. I…

Internet a e-komerce - světové trendy 2004

Co bylo charakteristické pro Internet a e-komerci v právě uplynulém roce? Odborný server eMarketer…

Tři důvody, proč mít e-newsletter i blog

S ostražitými protispamovými filtry není doručení elektronického newsletteru tak snadné jak bývalo.…

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-maily jen těm lidem, kteří…

Webový marketing musí být především užitečný

E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu nad grafikou. Dobří weboví…

Sedm rad pro předvánoční e-komerci

Před Vánočními svátky se očekává obrovský nárůst internetového nakupování. Je i Vaše společnost…

Tajemství on-line marketingu

Řada lidí se mylně domnívá, že si založí internetovou stránku s obchodem a začne ihned inkasovat…

10 důvodů proč je nenávidím

Je možné, že někteří lidé vytváří webové stránky jen proto, aby trápili jejich návštěvníky? Když se…

Elektronický newsletter pro každého

Elektronický newsletter je velmi efektivním marketingovým nástrojem, protože je rychlý, osobní a…

Výpis 118126 z celkem 217