Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč jsou introverti lepší v budování kontaktů

Patříte-li mezi extroverty, kterým nečiní žádné potíže navazovat vztahy s neznámými lidmi,…

Jak vést telekonferenci efektivně

Když vedete telekonferenci, měli byste využívat možnosti distribuovat mezi účastníky agendu a…

5 rad, jak řídit tým pracující z domova

Chystá se vaše společnost převést část nebo celý tým na práci z domova? Tento typ spolupráce má…

Můžete být dobrý lídr a přitom jednat zdvořile?

Když se k lidem ze svého týmu chováte ohleduplně a jste na ně příjemní, budete se cítit dobře. Není…

Naučte se říkat ne, aniž byste byli nezdvořilí

Spousta lidí nerada říká ne. Toto slovo je ale součástí našeho života. Je tedy třeba naučit se je…

Konstruktivní konflikt: Jak může pomoct vašemu byznysu?

Někteří majitelé malých podniků se snaží konfliktům vyhýbat. Zásadně je nepodporují a už vůbec se je…

Proč jsou hodnocení zaměstnanců zcela zásadní?

Mnoho manažerů odkládá pravidelné hodnocení svých podřízených tak dlouho, jak jen to jde. Zpožděná…

Co dělat, když jsou emoce příliš silné

Zvládnutí emocí je dovednost, která je nezbytnou součástí řešení každého konfliktu. Proto je potřeba…

Cítíte se v práci šťastně?

Stačí změnit několik maličkostí a budete se cítit tisíckrát lépe. Opravdu, jen nepatrné změny v tom,…

Výpis 865873 z celkem 2126