Zásady inovativního managementu

Vytisknout

Většina společností se dnes zaměřuje na opakovatelnost, předvídatelnost a na redukci chyb. K úspěchu je však třeba mít ještě něco navíc.Podle některých odborníků není nejvzácnějším zdrojem, jehož se nejméně dostává obchodním organizacím, ani půda, ani kapitál, ani lidé, ba dokonce ani informace. Nejnedostatkovějším zdrojem je pozornost.Mimo pozornost pak můžeme identifikovat další potřeby, jichž se nedostává. Mezi ně se často na první místo řadí inovace. Přitom podle specialistů, kteří se tímto…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace