Předpoklady a bariéry tvořivosti v podnicích

Vytisknout

Karel Červený, MSc., MBA, lektor rozvoje kreativity

V podnicích občas padne výzva někoho z vedení, aby lidé byli více tvořiví a přinášeli nápady k řešení podnikových problémů a nápadů na inovace k překonání konkurence. Jenže cesta k tvořivým nápadům je dlouhá, strastiplná, plná bariér a překážek. Které to jsou? Lze je odstranit? Na rozdíl od chvilkového názoru, postoje jsou jakýmsi dlouhodobým názorem trvalejším postojem k něčemu od slova stoj, stát, postavit se k něčemu. Postoje jsou různé, pozitivní a negativní. Základní psychickou bariérou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace