Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

DisneyStarbucksAmazon jsou společnosti působící v různých odvětvích. Něco však mají společné: jsou velmi silně orientovány na potřeby a přání svých zákazníků. Proto svou nabídku personalizují a na míru upravují také veškerá svá sdělení.  

Poskytování skvělých služeb vnímají tyto značky jako klíčový pilíř pro další růst. Díky tomu jsou skutečnými experty na zákaznickou zkušenost a její řízení.

Co je to ale přesně ta zákaznická zkušenost?

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Aktuální

Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch