Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch

předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý zákaznický servis. Nyní se zaměříme na samotnou zákaznickou zkušenost neboli celkový dopad všech situací, ve kterých je zákazník v kontaktu s firmou.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Aktuální

Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch