Mohou vám vaši lidé věřit?

Důvěra je základem každé úspěšné spolupráce. Zkuste proto využít předvánoční čas k zamyšlení nad tím, jak velké důvěře svých podřízených se těšíte. I když se všude může najít někdo, kdo nevěří nadřízeným již z principu, většina lídrů si dokáže získat důvěru svých lidí dodržováním následujících pravidel. I když mohou znít na první pohled samozřejmě, odpovězte si poctivě, zda se skutečně nemáte v čem zlepšit.

Ilustrační snímek
  1. Pokud něco nevíte, nevymýšlejte si.

  2. Neříkejte každému něco jiného.

  3. Najděte si čas na bližší seznámení se svými lidmi.

  4. Pravidelně komunikujte a nezatajujte informace.

  5. Nezapojujte se do pomlouvání a sami neiniciujte žádné pomluvy.

  6. Nedělejte ani neříkejte nic, co byste si o sobě nechtěli přečíst v novinách.

  7. Dělte se o chválu za dobře odvedenou práci vašeho týmu s těmi, kteří ji skutečně odvedli.

  8. Neslibujte, že zachováte mlčenlivost, když vám to neumožňují etické nebo právní důvody.

  9. Naučte se přiznávat své vlastní chyby.

  10. Dodržujte, co slíbíte.

 -kk-

Zdroj: Salary.com - americký portál věnovaný odměňování zaměstnanců
Zobrazit přehled článků ze zdroje Salary.com