Komunikační dovednosti pro lídry a manažery

Vytisknout

Lídři a manažeři potřebují rozdílné dovednosti. V určitých směrech se sice překrývají, přesto však jde o specifické věci. Lídři potřebují především schopnost vidět věci z širšího pohledu a rozhodovat o důležitých úkolech a cílech. Manažeři by naopak měli vynikat v tom, jak úkoly a cíle plnit. Pro lídry i manažery jsou zásadní komunikační dovednosti - mluvení, psaní, prezentování, naslouchání, prodávání a přesvědčování. Lídři by měli dále rozvíjet: - vizi a schopnost zapojit tým do společných…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace