Jak správně kritizovat nadřízeného

Vytisknout

Mluvit s nadřízeným o tom, jak zkazil jednání s klientem nebo jak by měl zlepšit styl své komunikace, není jednoduché. Zároveň to však není nemožné a nemožné není ani to, že vám šéf za to poděkuje a vezme si vaši zpětnou vazbu k srdci. Naučíte-li se správně předávat zpětnou vazbu svým nadřízeným, pomůže to vám oběma. Jak tedy na to? V první řadě dobře zvažte povahu svého šéfa. Pokud je to typický diktátor, mohla by vám snaha o předání jakékoli byť konstruktivní kritiky uškodit. V ostatních…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace