Jak mít vše hotovo (za polovinu času)

Ilustrační snímek

Když jste v kanceláři, je skutečnou výzvou najít si mezi všemi těmi telefony, e-maily a dalšími vyrušeními čas na to skutečně pracovat. Co nám radí Brian Tracy?

Efektivní time management je naprostou nutností. Pokud ho zvládáte, budete zvládat i své úkoly a stres, který pociťujete tak bude menší. Jak se ale motivovat pro pilnou práci v kanceláři? Existuje několik jednoduchých kroků, které můžete využít. Zdvojnásobíte tak svou efektivitu.

1. Pracujte před začátkem pracovní doby

Když vstanete v půl páté ráno, budete mít celé 3 hodiny na to pracovat ještě předtím, než se vůbec dostanete do kanceláře. A je klidně možné, že se tyto 3 ničím nerušené hodiny stanou ekvivalentem téměř celého pracovního dne, když uvážíme všechna pozdější možná vyrušení.

2. Dorazte do práce o hodinu dříve

Nebudou vás zdržovat žádné dopravní zácpy, takže v autě strávíte méně času. Navíc vás tak brzo nebude nikdo rozptylovat ani v kanceláři. Vy tak budete moci začít okamžitě pracovat a ubírat položky ze svého denního seznamu povinností. V takovém případě je velmi pravděpodobné, že většinu své práce stihnete dokončit ještě před obědem.

3. Nemrhejte časem tím, že půjdete na oběd se všemi ostatními

Můžete se naobědvat před polednem nebo pár hodin po poledni. Neporušíte tím žádný zákon. Během oné hodiny, kdy jsou kanceláře téměř prázdné, budete mít prostor pro dokončení vašich reportů, doladění prezentací… a to vše bez jakéhokoliv vyrušování. A je tu ještě jedna výhoda: v restauracích potom bude znatelně méně zákazníků. Dostanete se tak zpátky ke svému pracovnímu stolu bez jakýchkoliv zpoždění způsobených davy.

4. Zůstaňte o hodinu déle

Když využijete této extra hodiny, získáte další nikým nerušený čas. Budete si moci naplánovat příští den a dokončit práci, kterou byste jinak museli nechat na zítřek. Zavřete dveře, zapomeňte na mobil a dokončete svou práci – a zítra vás nebudou čekat žádné resty.

Tyto tipy vám pomůžou zvýšit vaši produktivitu. Všechno, co je potřeba, je trocha úsilí dělat svou práci tehdy, kdy jsou možná vyrušení omezena na minimum, a vy se tak můžete soustředit jen na svůj seznam úkolů.

-JK-

Zdroj: BrianTracy.com - blog předního světového odborníka na rozvoj lidského potenciálu a osobní efektivity
Zobrazit přehled článků ze zdroje BrianTracy.com