Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se vyhnout prokrastinaci v pěti krocích

Prokrastinace je velmi častý nešvar. Pokud byste to s ní ale přeháněli, má to negativní dopad nejen…

Jak si i vytížený manažer může efektivně zorganizovat svůj čas?

Time management je pro mnohé vytížené manažery velkým oříškem. Jelikož mají spoustu povinností a…

I na home office je třeba si zachovat pracovní návyky

Ještě před dvěma lety se většina zaměstnavatelů obávala nabízet home office jako běžný způsob práce…

5 nejčastějších chyb, kteří lidé dělají v time managementu

Málokdo má svůj time management plně pod kontrolou, ale zároveň si je málokdo schopen přiznat, že by…

Každodenní plánování: Zvyk každého dobrého manažera

Chodíte ráno do práce, aniž byste měli jasno, co budete ten den vlastně dělat a co budete po svém…

Čtyři nejčastější chyby time managementu

Jednou z vlastností dobrého leadera je schopnost skvěle organizovat práci a výborně plánovat. To…

Nikdy nic nestíhám. Proč? A co s tím dělat?

Chronická zaneprázdněnost. Tak by se dala nazvat civilizační choroba dnešních manažerů. Ti často…

Jak se účinně vyhnout prokrastinaci

Ať už se nacházíte v prostředí kanceláře, nebo pracujete z domova, jedna věc vás může neustále…

Získejte více volného času, zde je pět tipů

Jistě jste už slyšeli rčení, že čas jsou peníze. Považovali jste ale někdy čas za skutečné aktivum?…

Výpis 19 z celkem 266