Dokáže Uber změnit nezdravou firemní kulturu? (2/2) Velké změny

Je evidentní, že alternativní taxislužba Uber potřebuje výrazně posunout firemní kulturu, zejména v oblasti etiky. Podívejme se, jak to může udělat.

Všechny skandály, které jsme popsali v předchozím článku, mohou vyústit v to, že Uber ztratí výhodné postavení na trhu, které získal tím, že byl ve svém odvětví první. Hodnota celé firmy by se tak mohla snížit.

Změna však bude velmi obtížná dokonce i poté, co si Uber najal profesora z Harvardu, který má ve firmě vést strategii a leadership, a bývalou vysoce postavenou manažerku společnosti Apple, která bude v Uberu šéfem značky. Kromě změny kultury je totiž třeba, aby z firmy odešli někteří lidé.

Změnit se musí i motivační schémata. Konzistentní PR aktivity budou také zásadní. A zaměstnanci firmy budou jistě velmi pozorně a vnímavě sledovat, jak se vedoucí představitelé chovají – zda plní to, co kážou.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Dokáže Uber změnit nezdravou firemní kulturu? (1/2) Samé skandály

Aktuální

Dokáže Uber změnit nezdravou firemní kulturu? (2/2) Velké změny