Co otravuje manažery

Vytisknout

Za největší nepříjemnosti na pracovišti považují vedoucí pracovníci kancelářskou politiku, hlasité vyřizování telefonátů a obrovský přísun e-mailů. Shodla se na tom alespoň dvoutisícovka amerických manažerů v nedávném průzkumu. Další nepříjemnosti podle nich zahrnují nedostatečnou průhlednost a objem komunikace, vyrušování, stále změny nebo nedostatky ve vedení a příliš časté nebo dlouhé porady.Zdá se, že lidé jsou dnes více zaměstnaní svou kariérou než chodem firem. Z toho pramení nebezpečný…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace