Bez výrazné kreativity nejsou zásadní inovace

Vytisknout

Karel Červený, MSc., MBA, lektor rozvoje kreativity

Většina firem se bez inovací výrobků či služeb neobejde. A to jak těch postupných - kontinuálních, tak i těch skokových diskontinuálních. Aby firmy nejen přežily, ale také se intenzivně rozvíjely, potřebují dvě věci: vytvořit si inovační prostředí, a získat či vychovat si kreativní zaměstnance. Jak se to dělá? Kde se bere v lidech vysoká míra kreativity? Co to vlastně je kreativita? Kreativitu tvoří hlavně postoje (zvídavost, odvaha, vytrvalost, ap.), vlastní schopnost mozku produkovat…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace