7 charakteristik nejlepších prodejců

Vytisknout

Na základě testu osobnosti 1000 velmi úspěšných prodejců zveřejnil blog časopisu Harvard Business Review jejich základní charakteristicky, kterými se liší od průměru. 1. Skromnost Vliv na způsob prodeje: Týmová orientace. Nejsou centrem dění, podporují celý svůj tým (inženýry, konzultanty apod.) 2. Svědomitost, odpovědnost Vliv na způsob prodeje: Account Management. Zákazn&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace