Manažer - zprávy z managementu

Správu znalostí má řídit management firmy a ne oddělení IT

Šéfové firem objevují ve správě znalostí nástroj k udržení informací, které by mohly být ztraceny v případě odchodu nebo propouštění zaměstnanců. Takovou zkušenost…

Informační stewardi zajišťují sdílení informací mezi obchodními jednotkami

Informační stewardi zajišťují sdílení informací mezi obchodními jednotkami

Chemická společnost **Dow Chemical Co.** zavedla v roce 1993 program správy…

Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem…

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů…

Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za…

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly…

Call centrum budoucnosti

Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…

Analýzy call center: úspěšné řešení

Analýzy call center: úspěšné řešení

Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste…

Technologie PLT se stává součástí telekomunikačního trhu

Technologie PLT se stává součástí telekomunikačního trhu

S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla…

Služby zákazníkům a tok prací v call centru

Služby zákazníkům a tok prací v call centru

Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu…

Vytváření hodnoty na burzách 21. století

Vytváření hodnoty na burzách 21. století

Většina společností v současné době využívá nové možnosti elektronických…

Výpis 17951807 z celkem 1856