Všechny fungující organizace vytvářejí a používají znalosti. Jejich zaměstnanci při své komunikaci s okolním prostředím přijímají informace, přetváří je ve znalosti…
Znalosti nejsou jen souborem informací, jak se mnoho lidí mylně domnívá.…
Článek je odpovědí na dotaz jednoho čtenáře webových stránek Monster.com,…
Článek popisuje 10 nejčastějších hrubých chyb, kterých se lidé dopouštějí…
Článek se zabývá problematikou sdílení a přenosu znalostí při vývoji nových…
Otázku, zda jsou ženy lepší manažeři než muži, se snaží různí vědci a…
Nové síly, které se na trhu objevily v posledních letech, mění podobu…
Hodnota intranetu pro obor správy znalostí (KM) do značné míry závisí na…
Fúze, reorganizace a snižování stavů se podepisuje i na lidech, kteří si…
V minulých letech začalo být moderní oblékat se neformálně a ležérně.…
Při dnešní rostoucí nezaměstnanosti se nutně nabízí otázka, zda je skutečně…
Šéf pracoviště by se měl při přebírání svého místa řídit určitými zásadami.…
Ředitelé, popřípadě finanční ředitelé podniků často nechápou potřebu…