Při vytváření „post-pandemické“ strategie buďte opatrní

Vezměte si za příklad fiktivní společnost A. Když k pandemii došlo, pronikl strach až do nejvyšších vrstev. Po celá léta vedení odkupovalo akcie, aby zlepšilo finanční ukazatele a zaručilo tučné bonusy. Tím se snížila jeho finanční volnost, což vedlo generálního a finančního ředitele k tomu, aby pokračovali v zásadním snižování nákladů, včetně zrušení veškerých vzdělávacích a rozvojových aktivit. Turbulentní ekonomické prostředí navíc použili jako výmluvu k propuštění řady zaměstnanců, kteří se jim nelíbily, bez jakéhokoli vysvětlení. Ve světle těchto akcí převládla atmosféra zkázy...

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.