Inovace klíčového produktu (1/2): Jak prodat plechovku barvy draho

Když se řekne inovace, většina lidí si představí úspěšné firmy jako UberAirbnb či Amazon, které přišli s něčím velkým a zcela novým.

David Robertson, profesor zabývající se oblastí provozu, informací a rozhodování na obchodní škole Wharton, však tvrdí, že inovace mají širší záběr než jen hledání radikálně nových způsobů podnikání, které změní celá tradiční odvětví, nebo postupné vylepšování současných produktů. 

Existuje také druh inovace, který se zaměřuje na to, jak stávající produkty více zatraktivnit.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Inovace klíčového produktu (1/2): Jak prodat plechovku barvy draho

Aktuální

Inovace klíčového produktu (2/2): 4 kroky k úspěchu