Krize ohrožuje třetinu českých firem Současné ekonomické podmínky jsou velmi nepříznivé až ohrožující pro téměř třetinu českých firem. Ukázal to průzkum Vysoké školy ekonomické v Praze (VŠE). Dozvuky…
Rozpočty na výzkum a vývoj se drží Období ekonomické krize se zatím výrazně neprojevilo na snižování rozpočtů…
5 mýtů o podnikání Začít podnikat není jednoduché. Kromě toho podnikání obklopuje řada mylných…
Jak propagovat eventy e-mailem E-mail je silný nástroj, který může mít velký vliv na úspěch vámi…
Získávání referencí od klientů je často opomíjenou možností k rozvoji…
Prodejní techniky pro ženy Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný…
Prezident Václav Klaus podepsal novelu zákona o správě daní a poplatků. Od…
10 věcí, které zákazník nechce slyšet Obchodníci často mluví se zákazníky jazykem, který je překvapuje, obtěžuje…
Jak si rozšířit klientelu v obtížných časech V těžkých ekonomických podmínkách dokáže řada firem přežít, jen málo firem…
Nejste spokojeni se svými on-line reklamními kampaněmi? Nelíbí se vám…
Američané starší 65 let začínají v současné sobě podnikat ve větším počtu,…
Jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování firmy jsou spokojení…
Neprodávejte, řešte problém V horších ekonomických časech hledají nakupující hodnotu. Obchodní…