Z rudého do modrého oceánu (2/2): Ne všechny technologické inovace přinášejí hodnotu

Chcete-li se přesunout z rudých oceánů plných konkurence do nových, nezměrných a průzračných vod oceánů modrých, musí se vaše strategie zaměřit na hodnotu, kterou přinesete kupujícím. Jedině tak dokážete vytvořit nový trh. Není to o novosti ani unikátnosti vaší technologie. To jsme mohli vidět už v předchozím článku.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Z rudého do modrého oceánu (1/2): Před žraloky uniknou pouze inovátoři, kteří přinesou hodnotu

Aktuální

Z rudého do modrého oceánu (2/2): Ne všechny technologické inovace přinášejí hodnotu