Z rudého do modrého oceánu (1/2): Před žraloky uniknou pouze inovátoři, kteří přinesou hodnotu

V současné době můžeme sledovat rychlý růst firem, jako je Amazon, Apple nebo Netflix. Jejich tržní ocenění i prostor, který mají v médiích, roste. Jak uniknout z rudého oceánu plného žraloků a dosáhnout růstu ve velkém a prázdném modrém oceánu, tedy na novém trhu?

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Z rudého do modrého oceánu (1/2): Před žraloky uniknou pouze inovátoři, kteří přinesou hodnotu

Aktuální

Z rudého do modrého oceánu (2/2): Ne všechny technologické inovace přinášejí hodnotu