Daňová uznatelnost výdajů na propagační akce

Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde firma prezentuje sebe samu, její výrobky či služby s cílem oslovit kupujícího a sdělit mu, resp. zaujmout ho dostatečným způsobem tak, aby jeho další kroky vedly k využití služeb právě této firmy. Propagační akce je jinými slovy řečeno marketingová akce nebo reklama, jejímž cílem by mělo být např. zvýšení zisku firmy, zvýšení prodeje výrobků nebo služeb. V současné době, kdy je na trhu velká konkurence, kde není překážkou ani velká vzdálenost mezi sídlem propagující firmy a jejím potenciálním zákazníkem, se stává dobře provedená resp. mířená reklama tím základním kamenem pro správné vybudování „podvědomí“ u zákazníků.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.