Daňová uznatelnost výdajů na propagační akce

Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde firma prezentuje sebe samu, její výrobky či služby s cílem oslovit kupujícího a sdělit mu, resp. zaujmout ho dostatečným způsobem tak, aby jeho další kroky vedly k využití služeb právě této firmy. Propagační akce je jinými slovy řečeno marketingová akce nebo reklama, jejímž cílem by mělo být např. zvýšení zisku firmy, zvýšení prodeje výrobků nebo služeb. V současné době, kdy je na trhu velká konkurence, kde není překážkou ani velká vzdálenost mezi sídlem propagující firmy a jejím potenciálním zákazníkem, se stává dobře provedená resp. mířená reklama tím základním kamenem pro správné vybudování „podvědomí“ u zákazníků.

Illustration

Do you want to read the whole article?
Get a subscription for free or from CZK 58 per month

For companies, the subscription costs from CZK 1,490 per year plus VAT. For private persons and self-employed persons for CZK 690 per year, including VAT.

Attention: Special Offer, by the end of the year use the offer for 30 days for CZK 149. However, you can also get the subscription for free.

Don't know how to proceed? See the complete subscription terms or contact us.