Aby návrh nezůstal jen návrhem

Vytisknout

Svému projektu jste věnovali dlouhé hodiny a teď nadchází čas, kdy jej máte představit šéfovi, klientům či kolegům. Mohou jej podpořit, stejně tak jako zavrhnout. Jestliže chcete uspět, článek doporučuje provést tzv. audit přesvědčení. Znamená to zhodnotit svůj návrh na základě sedmi univerzálních principů. - Vzájemné ústupky. Jste v případě, že bude váš návrh odmítnut připraveni vypracovat jinou variantu (méně nákladnou, menší apod.)?- Souhlas. Můžete svůj návrh podložit souhlasy jiných osob z…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace