Manažer - zprávy z managementu

Jak motivovat obchodníky (5/5): Úspěch spočívá v učení

Jak pracovat s dnešními moderními obchodníky? Jak z obchodníka dostat skvělý výkon, aby to bylo nakonec užitečné pro něj i pro firmu či manažera? Co bych doporučil,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (4/5): Uznání pro každého, kdo je přínosný

Setkal jsem se s názorem, že obchodníci jsou takové primadony firmy, že je…

Mezinárodní vyjednávání aneb Když „ano“ znamená „ne“

V prosincovém čísle časopisu Harvard Business Review vyšel zajímavý…

Znáte své zákazníky? Na co se ptát, abyste zjistili jejch přání

Na univerzitách ve Spojeném království studuje téměř 90 000 studentů z …

Studie: Postavení mužů a žen ve světě 2015

I když se od roku 2006 rozšířil počet pracujících žen na celém světě o…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (3/5): Inspirace pro mladou generaci

Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří…

Článek v rámci předplatného Postavte svému podnikání pevné základy díky Rockefellerovým návykům

Již jste měli možnost číst skvělou knihu Verneho Harnishe Mastering The…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (2/5): Mantinely výkonnosti

Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak motivovat obchodníky (1/5): Vnitřní motivace

Je finanční motivace ta nejúčinnější forma, jak nadchnout obchodníky do…

Radek Havelka, ICT Pro s.r.o.

Několik tipů pro dobrého autora zpravodaje aneb Jak vytvořit úspěšný newsletter (2/2)

Newsletter je definován jako písemná zpráva, vydávaná pravidelně, většinou…

Kontrolní hlášení si účetní nezískalo

S účinností od 1. 1. 2016 vznikla plátcům daně z přidané hodnoty zákonná…

Radek Havelka, ICT Pro s.r.o.

Několik tipů pro dobrého autora zpravodaje aneb Jak vytvořit úspěšný newsletter (1/2)

Stejně jako Trepka velká napovídá svým jménem, že je nálevníkem tvarem…

Mluvíte na veřejnosti? Buďte dramatičtí, ale zodpovědní

Poměrně často vidíme tendenci lídrů používat ústa pouze jako tupý nástroj.…

Výpis 534546 z celkem 1897