Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 825 článků.

Co (ne)dělat na začátku podnikání

24.2.2014 

V Londýně se v lednu uskutečnila konference s názvem FinTech City London, která byla místem setkání evropských investorů a podnikatelů v oblasti technických řešení pro finance. Jedním z vystupujících…

icon 6 kroků, jak se zbavit negativní zaměstnavatelské značky

17.2.2014 

V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je třeba vycházet při budování zaměstnavatelské značky. Vysvětlili jsme si, že každá firma má jako…

icon O jaké absolventy je na trhu ještě zájem?

10.2.2014 

Absolventi přicházející na trh práce měli vždy těžší postavení, od roku 2009 se však nezaměstnanost mladých lidí stála vážným celosvětovým problémem. Na Profesia.cz jsme proto analyzovali o jaké…

Pár produktivních změn, které mnoho nestojí, ale stojí za to

30.1.2014 

Produktivita, efektivita, optimalizace Projdete-li dlouhou chodbou v zaměstnání tam a zpět, zajisté z některé kanceláře alespoň jeden z těchto výrazů zaslechnete. Jsou přeci důležité a nejen z …

"Haló, my také existujeme..." aneb jak levně zviditelnit startup

27.1.2014 

Něco je vždy lepší než nic. To platí obzvláště v případě, kdy rozjíždíte vlastní podnikání a potřebujete si vybudovat stabilní základy na hyper-konkurenční půdě. Pokud o vás ale nikdo nebude mít ani…

Článek v rámci předplatného icon Jak najít příštího Steva Jobse a co mu nabídnout

16.1.2014 

Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají potenciál stát se příštím Stevem Jobsem. Tímto tématem se zabývá kniha s názvem Finding the Next Steve Jobs: How to Find, Hire,…

icon Ohlédnutí za pracovním trhem 2013

8.1.2014 

Zatímco rok 2012 byl na trhu práce symbolem vyčkávání, pokračující recese se v roce 2013 významně podepsala na počtu nezaměstnaných, na podzim jsme byli svědky i desítek hromadných propouštění.…

Článek v rámci předplatného Na co nezapomenout při plánování firemních akcí (1. díl)

8.1.2014 

Zorganizování firemního eventu, ať už při jakékoliv příležitosti, je skvělá šance, jak přilákat pozornost k vašemu podnikání, získat nové kontakty  a zajistit si tak dobrou reputaci Pokud tedy ovšem…

icon Proč potřebujete copywritera

7.1.2014 

Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera. Webové stránky, inzeráty, PR články – všude jejich schopnosti využijete: Umění psát přesvědčivě a přitom využít veškeré…

Tomáš Zavoral, nový ředitel interní a externí komunikace České pojišťovny

6.1.2014 

Od začátku ledna 2014 dochází ke změnám v týmu externí komunikace České pojišťovny. Dosavadní tiskový mluvčí Tomáš Zavoral se přesouvá na pozici ředitele interní a externí komunikace České pojišťovny.…

icon 12 způsobů podpory videa na YouTube

6.1.2014 

Konzultant Jason Rich napsal knihu, kde popisuje tajemství úspěchu marketingu na YouTube. Popularita videí neustále roste a v roce 2014 tento trend má pokračovat. Přitom však přibývá denně tisíce…

Článek v rámci předplatného icon Jak zjistíte, jestli je potenciální zákazník lukrativní?

16.12.2013 

Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza potenciálních zákazníků. Kontakty na lidi, kteří mají šanci stát se novými klienty (v angličtině se takový kontakt označuje slovem…

Marie Baričičová, nová marketingová manažerka společnosti PepsiCo CZ

5.12.2013 

Marie Baričičová se stala novou posilou společnosti PepsiCo CZ. Na starosti bude mít rozvoj nápojových značek v portfoliu PepsiCo a zároveň bude odpovědná za PR v České a Slovenské republice. Marie…

icon 10 triků neverbální komunikace pro lepší prezentaci

3.12.2013 

Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je nedílnou součástí. Jedna věc je kvalitní obsah, stejně důležitá je však i neverbální část prezentace. Právě ta totiž rozhoduje o…

Kolika způsoby umíte naslouchat?

28.11.2013 

Poslouchat neznamená jen slyšet zvuk. Mezilidská komunikace je mnohem složitější než jen proces, kdy jeden něco řekne a druhý to uslyší. Často říkáme něco jiného, než si skutečně myslíme, a proto je…

Výpis 361375 z celkem 825