Co (ne)dělat na začátku podnikání
V Londýně se v lednu uskutečnila konference s názvem FinTech City London, která byla místem setkání evropských investorů a podnikatelů v oblasti technických řešení pro finance. Jedním z vystupujících…
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 825 článků.
V Londýně se v lednu uskutečnila konference s názvem FinTech City London, která byla místem setkání evropských investorů a podnikatelů v oblasti technických řešení pro finance. Jedním z vystupujících…
V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je třeba vycházet při budování zaměstnavatelské značky. Vysvětlili jsme si, že každá firma má jako…
Absolventi přicházející na trh práce měli vždy těžší postavení, od roku 2009 se však nezaměstnanost mladých lidí stála vážným celosvětovým problémem. Na Profesia.cz jsme proto analyzovali o jaké…
Produktivita, efektivita, optimalizace Projdete-li dlouhou chodbou v zaměstnání tam a zpět, zajisté z některé kanceláře alespoň jeden z těchto výrazů zaslechnete. Jsou přeci důležité a nejen z …
Něco je vždy lepší než nic. To platí obzvláště v případě, kdy rozjíždíte vlastní podnikání a potřebujete si vybudovat stabilní základy na hyper-konkurenční půdě. Pokud o vás ale nikdo nebude mít ani…
Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají potenciál stát se příštím Stevem Jobsem. Tímto tématem se zabývá kniha s názvem Finding the Next Steve Jobs: How to Find, Hire,…
Zatímco rok 2012 byl na trhu práce symbolem vyčkávání, pokračující recese se v roce 2013 významně podepsala na počtu nezaměstnaných, na podzim jsme byli svědky i desítek hromadných propouštění.…
Na co nezapomenout při plánování firemních akcí (1. díl)Zorganizování firemního eventu, ať už při jakékoliv příležitosti, je skvělá šance, jak přilákat pozornost k vašemu podnikání, získat nové kontakty a zajistit si tak dobrou reputaci Pokud tedy ovšem…
Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera. Webové stránky, inzeráty, PR články – všude jejich schopnosti využijete: Umění psát přesvědčivě a přitom využít veškeré…
Od začátku ledna 2014 dochází ke změnám v týmu externí komunikace České pojišťovny. Dosavadní tiskový mluvčí Tomáš Zavoral se přesouvá na pozici ředitele interní a externí komunikace České pojišťovny.…
Konzultant Jason Rich napsal knihu, kde popisuje tajemství úspěchu marketingu na YouTube. Popularita videí neustále roste a v roce 2014 tento trend má pokračovat. Přitom však přibývá denně tisíce…
Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza potenciálních zákazníků. Kontakty na lidi, kteří mají šanci stát se novými klienty (v angličtině se takový kontakt označuje slovem…
Marie Baričičová se stala novou posilou společnosti PepsiCo CZ. Na starosti bude mít rozvoj nápojových značek v portfoliu PepsiCo a zároveň bude odpovědná za PR v České a Slovenské republice. Marie…
Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je nedílnou součástí. Jedna věc je kvalitní obsah, stejně důležitá je však i neverbální část prezentace. Právě ta totiž rozhoduje o…
Poslouchat neznamená jen slyšet zvuk. Mezilidská komunikace je mnohem složitější než jen proces, kdy jeden něco řekne a druhý to uslyší. Často říkáme něco jiného, než si skutečně myslíme, a proto je…