Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 825 článků.

icon 6 způsobů, jak PR napomáhá SEO

11.5.2014 

Chcete-li mít opravdu dobré SEO, bezpochyby vám pomůže kvalitní PR strategie: Nejenže díky ní budete vidět, získáte také celou řadu zpětných odkazů, které podpoří umístění webu na předních příčkách…

Externí komunikace "Právo mluvit si musíte zasloužit!" 29. května 2014, Praha

5.5.2014 

Externí komunikace "Právo mluvit si musíte zasloužit!" Dale Carnegie 29. května 2014 KC GreenPoint Dvouletky 529/ 42, Praha 10 Pracujete v PR nebo v marketingu? Zajímá Vás externí komunikace?…

icon Jaký obsah se nejčastěji stává virálním?

4.5.2014 

Kdyby existovala zcela jasná odpověď, řada marketérů a PR pracovníků by ji platila zlatem. Stoprocentní záruka virality není možná, lze však identifikovat vlastnosti, které u úspěšných virálních…

Jitka Plchová, nová manažerka externí komunikace společnosti Tesco

25.4.2014 

Jitka Plchová (34) se stává novou manažerkou externí komunikace ve společnosti Tesco. Po rodičovské dovolené zde naváže na několikaletou práci v oblasti komunikace. Ve své nové roli bude zodpovědná za…

icon Technologie a vzdělávání. U nás si vybere i náročný klient

18.4.2014  Rozhovor s Petrem Hodboděm, Business Unit Managerem pro divizi Marketing & Education společnosti Avnet

Petr Hodboď působí v oblasti IT vzdělávání více než 16 let. Před nástupem do společnosti Avnet v roce 2009 pracoval ve školicím středisku společnosti IBM Česká republika, do kterého jej přivedla…

icon Komunikace není legrace aneb Motivující atmosféra a komunikace ve firmách

16.4.2014 

Také cítíte, že z vaší pozice byste mohli a měli ovlivňovat pracovní atmosféru a interní komunikaci? Víte ale kde začít? Na jakých základech můžete stavět? Na co uslyší top management firmy? Co…

Úspěšná strategická komunikace je známkou sebereflexe a úcty

14.4.2014  Rozhovor s Cristinou Muntean, mediální poradkyní, trenérkou, koučkou a zakladatelkou společnosti Media Education CEE

Cristina Muntean je PR poradkyní s více než 12letou praxí v českých i mezinárodních médiích. Vystudovala žurnalistiku na univerzitě v Bukurešti. Od roku 2006 do roku 2010 pracovala v Praze pro…

Zdravotní pojištění vs zdravotní daň

11.4.2014 

Typickou výtkou osvobození zdravotnictví ze státních spárů bývá tvrzení, že čistě soukromé zdravotní pojištění by bylo velice drahou záležitostí. Chudí by si jej tak nemohli dovolit, žebrali by po…

icon Když chcete, aby novinář přijal váš telefonát...

9.4.2014 

Příručka úspěšného PR pracovníka říká, že je třeba volat reportérům. Ale už není tak jasné, jestli novinář telefon vezme a bude ochoten si člověka opravdu vyslechnout. Typický novinář totiž stále honí…

icon Návod na úspěšnou infografiku

5.4.2014 

Mnoho bylo napsáno o důležitosti infografik. Umožňují rychlé sdělení informací ve formě, která je pro lidi snadno srozumitelná. Jak ale dobrou infografiku vytvořit? Co by měla obsahovat, jak má být…

10 tipů, jak se odměnit za těžkou dřinu

25.3.2014 

Že je práce občas náročná, to víme všichni. Tak proč se neodměnit? Nečekejte na někoho, že to udělá za vás. Zde je několik způsobů, jak se ocenit za těžký den v práci nebo i mimo kancelář. Článek na…

icon 5 důvodů, proč content marketing není jen moderní výmysl

23.3.2014 

Zdá se vám, že content marketing je jen další moderní výstřelek a nemá tedy smysl se jím zabývat? Co na tom, že se firmy jako Coca-Cola snaží publikovat rozmanitý obsah svým jménem, je to prostě vlna,…

icon Máte kreativní nápad? Poradíme, jak posoudit jeho úspěšnost

5.3.2014 

Marketéři, lidé z PR i tvůrci obsahu mají jedno společné: Musí umět rozpoznat, zda jejich myšlenka má potenciál skutečně uspět. To je možné jedině kombinací nápadu s faktickými informacemi a jejich…

icon Corporate Health Day 2014 - konference na téma firemního zdraví

28.2.2014 

Generální ředitelé České spořitelny a T-Mobile Pavel Kysilka a Milan Vašina představí za moderace šéfredaktora časopisu Forbes Petra Šimůnka odpovědi na otázky typu: proč to v některých firmách mezi…

Článek v rámci předplatného icon 5 náborových kritérií společnosti Google

27.2.2014 

Personální ředitel společnosti Google Laszlo Bock se netají tím, že v náboru zaměstnanců pro jednu z nejúspěšnějších firem světa nehrají roli studijní výsledky uchazečů ani to, zda absolvovali vysokou…

Výpis 346360 z celkem 825