Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 821 článků.

icon Technologie a vzdělávání. U nás si vybere i náročný klient

18.4.2014  Rozhovor s Petrem Hodboděm, Business Unit Managerem pro divizi Marketing & Education společnosti Avnet

Petr Hodboď působí v oblasti IT vzdělávání více než 16 let. Před nástupem do společnosti Avnet v roce 2009 pracoval ve školicím středisku společnosti IBM Česká republika, do kterého jej přivedla…

icon Komunikace není legrace aneb Motivující atmosféra a komunikace ve firmách

16.4.2014 

Také cítíte, že z vaší pozice byste mohli a měli ovlivňovat pracovní atmosféru a interní komunikaci? Víte ale kde začít? Na jakých základech můžete stavět? Na co uslyší top management firmy? Co…

Úspěšná strategická komunikace je známkou sebereflexe a úcty

14.4.2014  Rozhovor s Cristinou Muntean, mediální poradkyní, trenérkou, koučkou a zakladatelkou společnosti Media Education CEE

Cristina Muntean je PR poradkyní s více než 12letou praxí v českých i mezinárodních médiích. Vystudovala žurnalistiku na univerzitě v Bukurešti. Od roku 2006 do roku 2010 pracovala v Praze pro…

Zdravotní pojištění vs zdravotní daň

11.4.2014 

Typickou výtkou osvobození zdravotnictví ze státních spárů bývá tvrzení, že čistě soukromé zdravotní pojištění by bylo velice drahou záležitostí. Chudí by si jej tak nemohli dovolit, žebrali by po…

icon Když chcete, aby novinář přijal váš telefonát...

9.4.2014 

Příručka úspěšného PR pracovníka říká, že je třeba volat reportérům. Ale už není tak jasné, jestli novinář telefon vezme a bude ochoten si člověka opravdu vyslechnout. Typický novinář totiž stále honí…

icon Návod na úspěšnou infografiku

5.4.2014 

Mnoho bylo napsáno o důležitosti infografik. Umožňují rychlé sdělení informací ve formě, která je pro lidi snadno srozumitelná. Jak ale dobrou infografiku vytvořit? Co by měla obsahovat, jak má být…

10 tipů, jak se odměnit za těžkou dřinu

25.3.2014 

Že je práce občas náročná, to víme všichni. Tak proč se neodměnit? Nečekejte na někoho, že to udělá za vás. Zde je několik způsobů, jak se ocenit za těžký den v práci nebo i mimo kancelář. Článek na…

icon 5 důvodů, proč content marketing není jen moderní výmysl

23.3.2014 

Zdá se vám, že content marketing je jen další moderní výstřelek a nemá tedy smysl se jím zabývat? Co na tom, že se firmy jako Coca-Cola snaží publikovat rozmanitý obsah svým jménem, je to prostě vlna,…

icon Máte kreativní nápad? Poradíme, jak posoudit jeho úspěšnost

5.3.2014 

Marketéři, lidé z PR i tvůrci obsahu mají jedno společné: Musí umět rozpoznat, zda jejich myšlenka má potenciál skutečně uspět. To je možné jedině kombinací nápadu s faktickými informacemi a jejich…

icon Corporate Health Day 2014 - konference na téma firemního zdraví

28.2.2014 

Generální ředitelé České spořitelny a T-Mobile Pavel Kysilka a Milan Vašina představí za moderace šéfredaktora časopisu Forbes Petra Šimůnka odpovědi na otázky typu: proč to v některých firmách mezi…

Článek v rámci předplatného icon 5 náborových kritérií společnosti Google

27.2.2014 

Personální ředitel společnosti Google Laszlo Bock se netají tím, že v náboru zaměstnanců pro jednu z nejúspěšnějších firem světa nehrají roli studijní výsledky uchazečů ani to, zda absolvovali vysokou…

Co (ne)dělat na začátku podnikání

24.2.2014 

V Londýně se v lednu uskutečnila konference s názvem FinTech City London, která byla místem setkání evropských investorů a podnikatelů v oblasti technických řešení pro finance. Jedním z vystupujících…

icon 6 kroků, jak se zbavit negativní zaměstnavatelské značky

17.2.2014 

V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je třeba vycházet při budování zaměstnavatelské značky. Vysvětlili jsme si, že každá firma má jako…

icon O jaké absolventy je na trhu ještě zájem?

10.2.2014 

Absolventi přicházející na trh práce měli vždy těžší postavení, od roku 2009 se však nezaměstnanost mladých lidí stála vážným celosvětovým problémem. Na Profesia.cz jsme proto analyzovali o jaké…

Pár produktivních změn, které mnoho nestojí, ale stojí za to

30.1.2014 

Produktivita, efektivita, optimalizace Projdete-li dlouhou chodbou v zaměstnání tam a zpět, zajisté z některé kanceláře alespoň jeden z těchto výrazů zaslechnete. Jsou přeci důležité a nejen z …

Výpis 346360 z celkem 821