Zdravotní pojištění vs zdravotní daň
Typickou výtkou osvobození zdravotnictví ze státních spárů bývá tvrzení, že čistě soukromé zdravotní pojištění by bylo velice drahou záležitostí. Chudí by si jej tak nemohli dovolit, žebrali by po…
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 818 článků.
Typickou výtkou osvobození zdravotnictví ze státních spárů bývá tvrzení, že čistě soukromé zdravotní pojištění by bylo velice drahou záležitostí. Chudí by si jej tak nemohli dovolit, žebrali by po…
Příručka úspěšného PR pracovníka říká, že je třeba volat reportérům. Ale už není tak jasné, jestli novinář telefon vezme a bude ochoten si člověka opravdu vyslechnout. Typický novinář totiž stále honí…
Mnoho bylo napsáno o důležitosti infografik. Umožňují rychlé sdělení informací ve formě, která je pro lidi snadno srozumitelná. Jak ale dobrou infografiku vytvořit? Co by měla obsahovat, jak má být…
Že je práce občas náročná, to víme všichni. Tak proč se neodměnit? Nečekejte na někoho, že to udělá za vás. Zde je několik způsobů, jak se ocenit za těžký den v práci nebo i mimo kancelář. Článek na…
Zdá se vám, že content marketing je jen další moderní výstřelek a nemá tedy smysl se jím zabývat? Co na tom, že se firmy jako Coca-Cola snaží publikovat rozmanitý obsah svým jménem, je to prostě vlna,…
Marketéři, lidé z PR i tvůrci obsahu mají jedno společné: Musí umět rozpoznat, zda jejich myšlenka má potenciál skutečně uspět. To je možné jedině kombinací nápadu s faktickými informacemi a jejich…
Generální ředitelé České spořitelny a T-Mobile Pavel Kysilka a Milan Vašina představí za moderace šéfredaktora časopisu Forbes Petra Šimůnka odpovědi na otázky typu: proč to v některých firmách mezi…
Personální ředitel společnosti Google Laszlo Bock se netají tím, že v náboru zaměstnanců pro jednu z nejúspěšnějších firem světa nehrají roli studijní výsledky uchazečů ani to, zda absolvovali vysokou…
V Londýně se v lednu uskutečnila konference s názvem FinTech City London, která byla místem setkání evropských investorů a podnikatelů v oblasti technických řešení pro finance. Jedním z vystupujících…
V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je třeba vycházet při budování zaměstnavatelské značky. Vysvětlili jsme si, že každá firma má jako…
Absolventi přicházející na trh práce měli vždy těžší postavení, od roku 2009 se však nezaměstnanost mladých lidí stála vážným celosvětovým problémem. Na Profesia.cz jsme proto analyzovali o jaké…
Produktivita, efektivita, optimalizace Projdete-li dlouhou chodbou v zaměstnání tam a zpět, zajisté z některé kanceláře alespoň jeden z těchto výrazů zaslechnete. Jsou přeci důležité a nejen z …
Něco je vždy lepší než nic. To platí obzvláště v případě, kdy rozjíždíte vlastní podnikání a potřebujete si vybudovat stabilní základy na hyper-konkurenční půdě. Pokud o vás ale nikdo nebude mít ani…
Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají potenciál stát se příštím Stevem Jobsem. Tímto tématem se zabývá kniha s názvem Finding the Next Steve Jobs: How to Find, Hire,…
Zatímco rok 2012 byl na trhu práce symbolem vyčkávání, pokračující recese se v roce 2013 významně podepsala na počtu nezaměstnaných, na podzim jsme byli svědky i desítek hromadných propouštění.…