Na kom závisí vaše kariéra? (2/2) Klíčoví podřízení a dodavatelé
V předchozím článku jsme se dozvěděli, co bychom měli vědět o našich nadřízených. Teď uvidíme, na co přesně se zaměřit – a také co ještě zbývá, když už své nadřízené poznáte dobře.
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 821 článků.
V předchozím článku jsme se dozvěděli, co bychom měli vědět o našich nadřízených. Teď uvidíme, na co přesně se zaměřit – a také co ještě zbývá, když už své nadřízené poznáte dobře.
Snad neexistuje jediná firma v České republice, která by nezaznamenala alespoň jednu diskusi na téma brand (značka) zaměstnavatele. Ve světě personalistiky je to v současné době jedno z hlavních…
Společnost Varroc Lighting Systems je světový lídr ve vývoji, výrobě a distribuci inovativních systémů vnějšího osvětlení a elektroniky pro automobilový průmysl. Společnost má celosvětově více než 8…
Týká se to nás všech. To, co si myslí manažeři, není ve shodě s tím, jak to vnímají zaměstnanci.
Udržení top pracovníků je zcela klíčovým úkolem managementu i HR oddělení. Obecné pravidlo říká, že většinu zisků firmy přináší práce několika málo procent nejefektivnějších a nejlepších pracovníků, a…
V předchozím článku jsme viděli, jaké otázky je dobré pokládat při výběru PR či marketingové agentury pro vaši firmu. Celé je to ve výsledku o tom, aby vám pomohla získat nové klienty – tak se nyní…
Mnoho firem si prostě nemůže dovolit postavit a platit tým skládající se z odborníků na vše, co je dnes potřeba pro úspěšný marketing a PR v digitálním prostoru. Agentury proto nejsou mrtvé, jsou…
Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš obchodní přístup i proměňovat používané techniky. V tomto článku vám ukážeme sedm prodejních technik, které sice ještě často…
Vedoucí nemůže být ve svém týmu neustále, i on občas musí odjet pryč. Na dovolenou, na obchodní cestu, nebo kamkoliv jinam. Jedna věc je být s týmem, dohlížet na něj a mít pod kontrolou, co všichni…
Schopnost argumentovat a vyjednávat nemusí být každému vlastní, ale dá se to naučit. Umění zdůvodnit své přesvědčení se může hodit nejen v pracovním, ale také v osobním životě. Zhodnotit si to, co…
Občas slyším od kamarádů nebo zákazníků, že to u nich ve firmě žije. Většina lidí, která mi to říká, o tom hovoří s nadšením. Prý udělali toto, a jaký to mělo úspěch. Nebo plánují novou marketingovou…
Interní komunikace je pro úspěch firmy klíčová. Pomáhá udržet zaměstnance angažované, podporuje pozitivní firemní kulturu a hraje hlavní roli ve zvládnutí krizového managementu. V dnešní době…
Proces výběru nového pracovníka rozhodně není jednostranný. Především v dnešní době, kdy se firmy přetahují o kvalitní zaměstnance, si naopak pracovníci vybírají své zaměstnavatele. A díky internetu a…
Práce s lidmi s sebou nese přirozenou řadu neshod v názorech a úhlech pohledů na daný problém. Někdy je třeba řešit i nepříjemná témata, ať už se zaměstnanci nebo nadřízeným. Důležitá je tedy…
V předchozím článku jsme viděli něco, co se zdá být neuvěřitelné – krátká seance nebo shlédnutí krátkého videa může mít velký dopad na náš život.