Webové stránky jsou silným marketingovým nástrojem

Internet se stává stále efektivnějším marketingovým nástrojem. Firma, která jej správně ovládá, drží v rukou velmi silnou zbraň. Otázkou ovšem je, jak by měla plně funkční a dobrá webová stránka firmy vypadat.

Nemusíte čekat, až někdo vysloví obecnou pravdu, kterou se máte řídit. Vy sami totiž můžete zjistit, jak efektivní je vaše webová stránka nebo jak ji vylepšit:
* Vyhodnocení návštěvnosti každé z vašich internetových stránek vám napoví, které informace uživatelé a potencionální zákazníci hledají. Následně můžete cestu k nejžádanějším informacím zjednodušit a zvýraznit,
* Vyhodnocení nejméně populárních stránek vám na druhou stranu poskytne informace o datech, která zákazníci nehledají, nebo poukáže na nepružnost konkrétní stránky,
* Průzkum, jakým směrem se ubírají kroky uživatelů po vašich stránkách vám pomůže přehodnotit a efektivně pozměnit strukturu stránek,
* Využití e-mailu a jiných dotazníkových forem vám poskytne přímou zpětnou vazbu o vaší klientele, a
* Prostor pro vyjádření zákazníků k vašim službám i stránkám jako takovým přímo na vaší domovské stránce vám pomůže co zlepšovat vaše služby i vztahy s klienty.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral