Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (1/2): Máte správný postoj?

I s neustále se měnícími technologiemi jedna věc zůstává stále stejná – tou konstantou je zákazník.

Měli by všichni být agilní? (2/2)

Organizace by chtěly být efektivní a inovativní. Může to však skutečně být dosaženo agilní…

Měli by všichni být agilní? (1/2)

Být agilní obvykle znamená implementovat jeden konkrétní soubor organizačních postupů. Jde o použití…

VOŠ a SPŠE Plzeň nabízí nové perspektivní studium oboru Internet věcí

V dnešní digitální době se vše neuvěřitelně zrychluje. Lidé v roli spotřebitelů očekávají, že…

Jak blockchain pomáhá byznysu (2/2): Výzvy

V předchozím článku jsme viděli hlavní výhody blockchainové technologie. Zvláště to, jak umožňuje…

Jak blockchain pomáhá byznysu (1/2)

Blockchain umožňuje sledování zásilek v reálném čase. Díky tomu můžeme automatizovat a…

Ztrácí Airbnb své kouzlo?

Hostitelé používající Airbnb se znatelně profesionalizují. Můžete si všimnout posunu toho, jak jsou…

Jak technologie vedou ke zvýšení nerovnosti v příjmech? (2/2)

Příjmové nerovnosti jsou do jisté míry poháněny nerovnostmi mezi firmami. V současné době narůstá…

Jak technologie vedou ke zvýšení nerovnosti v příjmech? (1/2)

Obecný trend je nezpochybnitelný – jen v samotných USA dosahoval v roce 2014 příjem nejbohatšího 1 %…

Výpis 5563 z celkem 110