Vytváření e-mailových zpráv na míru mobilním zařízením příjemců může být náročné. Vyplatí se vůbec…
Rostoucí konkurence spolu s nižší ochotou zákazníků utrácet a nízkými maržemi znamená letos pro…
Bannery jsou z hlediska svého designu a potenciální efektivity velmi podobné venkovním billboardům.…
Zdokonalené sítě a vznikající trhy by měly v následujících pěti letech podpořit růst mobilní reklamy…
V e-mailové komunikaci jde o to, přimět příjemce, aby otevřeli vaši zprávu, přečetli si ji a na…
Obliba internetových obchodů u nás stále stoupá. Podle průzkumu společnosti Factum Invenio v nich za…
Řada jednotlivců i firem stále podceňuje potenciál e-mailových newsletterů. Nedělejte stejnou chybu.…
Celkové investice do on-line reklamy v Evropě dosáhly v roce 2008 objemu 12,9 miliardy eur, což…
Postoje spotřebitelů krůzným formám digitálního marketingu se vjednotlivých částech světa výrazně…