Stále více firem využívá Facebook ke své propagaci. Jak k tomu ale správně přistoupit? - Začněte s…
Pokud máte ve svém seznamu e-mailových adres oslovovaných pro marketingové účely příjemce, kteří…
Jak uspět v e-mailovém marketingu? Na tuto otázku odpovídala v rámci virtuální konference a výstavy…
Internet může firmě otevřít cestu k velkému množství potenciálních zákazníků, ale i potenciálních…
V současné době utahování opasků cítí řada marketingových manažerů tlak shora ve smyslu spouštění…
Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové trendy. Aktuální je zejména…
Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě pracovat. Článek proto…
Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky. Nechcete-li tudíž odradit své…
Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-mailoví marketéři. Patří i…