Strojové učení je součástí širší oblasti umělé inteligence, která zahrnuje mnoho různých technologií…
Podle nové studie Advertising Expenditure Forecasts, kterou vydala mediální agentura Zenith,…
Obsahový neboli content marketing je dnes králem v oblasti B2B marketingu. Objem korporátního…
Web se pro mnohé firmy stal jedním z hlavních zdrojů kontaktů na nové potenciální zákazníky.…
Každý uživatel využívá profesní síť LinkedIn k trochu jinému účelu. Někdo se zajímá o novinky ze…
Najít a přitáhnout nové potenciální zákazníky, to je inbound marketing. Je to však spíše maratonský…
Webové stránky již dávno neslouží pouze jako pasivní prezentace vašich produktů. Jedná se o velmi…
Kvalitní webová prezentace je již v dnešní době nedílnou součástí každého podnikání. Jak se neustále…
Digitální marketing je ve své přirozenosti poměrně komplexní, protože zahrnuje celou škálu technik.…