Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (I. díl)

V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili více než 2 000 akvizičních…

3 kroky k získání více nových klientů

Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně získávat více nových zákazníků…

Čtyři fáze prodejního cyklu z pohledu klienta

Námluvy klienta bez ohledu na to, jakému obchodnímu sektoru se věnujete, prochází vždy čtyřmi…

Víte, co to je „upselling“, „cross-selling“ a „next selling“?

Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí. Lepší je se držet…

Čtyři otázky, které musíte položit novým klientům

Zákazníci, kteří kývli na vaši nabídku a stali se součástí vaší klientely, jsou pro vás nesmírně…

5 typů hudby, při níž se nejlépe pracuje

Mnoho lidí si pouští hudbu k práci. Někomu pomáhá k soustředění, někdo prostě nesnáší ticho. Ne…

B2B prodej: Šest signálů, že by firma mohla mít zájem o váš produkt

Ať už se v rámci B2B prodeje věnujete jakémukoliv sektoru či produktu, existují určité signály,…

Sedm rad začínajícím obchodníkům

Jste v obchodní sféře noví? Nikdy jste přímo prodej nedělali a je to pro vás nová výzva? I když vše…

Proč musejí úspěšní umět odpočívat?

Být nejlepší a nejúspěšnější sebou nese i nutnost umět efektivně odpočívat. Ani špičkoví sportovci…

Výpis 253261 z celkem 748