Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní praxe. I přes svoji…
Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje na jednom: k dosažení…
Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat vaši konkurenci co se týče…
Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv zajímavým, ať už…
Sebevědomí je v obchodě jistě žádoucí vlastností, protože pouze sebevědomý prodejce může dostatečně…
I přestože se obchodní sféra vyvíjí stejně jako jiná odvětví lidské činnosti, existují určité…
Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To platí jak v obchodní…
Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv snaží prodat cokoliv, a…
Efektivita práce, time management, absence prokrastinace, účinné obchodní techniky a schopnost určit…