Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány. Jedním takovým ideálním cílem…
Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu investorům. Jestliže sháníte pro…
Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší klienty. Ideálně lídry ve…
Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší cílovou skupinou? Pak už…
Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali jste mu a domluvili si…
Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den začnete. Když do dne dobře…
Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi specifických situacích,…
Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z těch méně statisticky…
Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější produkt ve své kategorii…