Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun

Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19 miliard korun. Ukázal to…

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich potřeby a problémy. Řada…

Sedm pilířů zákaznických služeb

Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s dalšími pilíři: -…

Co vadí zákazníkům?

Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku položil výzkum americké…

3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro marketéry je proto zásadní,…

Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých slibů, držte se…

Pozor na rozzlobené zákazníky

Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten může vyústit v konflikty…

Zvyk je železná košile

Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny však mohou zničit i ty…

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na…

Výpis 370378 z celkem 453