Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků

Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas nějaká ta snaha navíc, kdy…

Jak získat zpět zapomenuté zákazníky

Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem. Zvednou telefon, když…

Podpora zákaznických služeb v době nejistoty

V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků. Podívejme se, co radí John…

13 úkolů po dokončení prodeje

Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zákazníka a př&…

Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?

Dovolená s příbuznými a jejich čtyřletou dcerou dovedla autora port&…

12 rad, jak udržet zákazníky

Mnohokrát již bylo řečeno, že je snazší prodávat stávajíc&…

Jak na obtížné zákazníky

Ať jste prodejce nebo živnostník, určitě víte, že obtížní zákazn&…

Jak postupovat, když se zákazník zlobí

Stačí jeden negativní komentář na internetu a vaše pověst může bý…

4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Většina firem dnes dříve či později začne prodávat zákazníkům po…

Výpis 343351 z celkem 459