Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Poskytujte zákaznický servis proaktivně

Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás sami obrátí, neděláte…

Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem…

Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků

Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění dodavatele, může to být tím, že…

9 kroků k dokonalému zákaznickému servisu

Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které nám mohou pomoci, a…

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis opravdu dobře funguje.…

5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle předběžných údajů již krize…

Kdy je na čase zbavit se klienta

Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že se vaše úsilí prostě…

Jak jednat s obtížnými klienty

Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne telefon někdo jiný. I s …

Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený. Je však třeba ho dělat…

Výpis 325333 z celkem 453