Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vytvoření komunity na sociální síti? Pouhý mýtus

Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter, roste i zájem společností…

"Chci vše teď hned!" aneb specifika mladých zákazníků

V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od těch předchozích výrazně…

9 rysů dokonalé zákaznické péče

I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní roli, je to často právě…

Jak získat nového zákazníka (3/3)

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…

Jak získat nového zákazníka (2/3)

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové…

Jak získat nového zákazníka (1/3)

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace.…

Čtyři kroky ke zdokonalení péče o VIP klienty

Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází od pouhých 20 % jejich…

5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky

Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na dotazy nebo snižujte…

Osvěžte svůj přístup k zákazníkům

Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a poučení se z předchozích…

Výpis 217225 z celkem 453