Články z oblasti vzdělávání a poradenství

8 tipů, jak zvýšit spokojenost zákazníků

Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam nejlepších rad, jak zvýšit…

6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi

Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient.…

Vyplatí se zákazník, či ne?

Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti najít ideální poměr mezi…

Excelentním zákaznickým servisem k vybudování kvalitní značky

V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma uchytilo anglické slovní…

Seznamte se s klientem blízké budoucnosti

Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí…

5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka

Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo, mnoho firem by pravděpodobně…

Jak si zajistit loajalitu zákazníků

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…

Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu

Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového…

Děláte dobrý dojem na klienty? Odpovězte si na těchto 10 otázek

Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami zákazníci zpravidla nedají. Pokud…

Výpis 208216 z celkem 453