Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 způsoby, jak bojovat proti klientům, kteří chtějí slevu

Cena je jednou z nejčastějších výtek, které klienti vůči nabídce obchodníků mají. V mnoha případech…

3 kroky k vysvětlení složité problematiky jednoduše

Jsou to zvláště obchodníci v technicky vysoce specializovaných oborech kdo se často setkává s tím,…

Pusťte si pět volně dostupných přednášek, které vás naučí lépe komunikovat

Komunikace je klíčem k obchodování. Umět efektivně komunikovat je zcela zásadní schopnost jak pro…

Nejohranější e-mailové fráze a jejich lepší alternativy

Velké množství obchodní komunikace probíhá přes e-maily. Ty si tak vytvořily již vlastní nepsanou…

Pět otázek, které by měly padnout na schůzce s potenciálním klientem

Když už se vám podaří domluvit schůzku s potenciálním klientem, on na ni skutečně dorazí a věnuje…

Čtyři statistky důležitosti emocí v rozhodování klientů

Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i aktuálních klientů. Někteří…

Přestaňte ztrácet zisk slevami pro všechny klienty

Zvláště v našem prostředí jsou klienti zvyklí pokládat jako jednu z prvních otázek dotaz, jestli…

Čtyři hlavní techniky uzavření obchodu

O kontaktování klientů, domlouvání schůzek a průběhu jednání toho bylo již napsáno mnoho.…

Deset základních kvalifikačních otázek

Co je to kvalifikační otázka? Otázka, kterou zjišťujete situaci potenciálního klienta, určujete,…

Výpis 154162 z celkem 454