Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři způsoby, jak udržet ty nejlepší prodejce ve vašem týmu

Chcete si v týmu udržet ty nejlepší prodejce? Nestačí mít ty nejmodernější pracovní nástroje. Server…

Tři důvody, proč se vyhnout zvláštním odměnám pro prodejce

Zvažujete, zda zavést zvláštní odměny pro úspěšné prodejce? Server Inc.com publikoval 3 důvody, proč…

9. ročník konference Sales Excellence Forum

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro prodej z něho plynnou? Jakými…

Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com proto publikoval článek, kde…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a…

5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou součást obchodní strategie, a…

Proč je konkurenční prostředí v prodejním týmu nevhodné?

Trocha přátelské konkurence může být zdravým motivačním nástrojem. Přílišný důraz na konkurenci mezi…

Posilte spokojenost zákazníků

Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které publikovat server…

6 způsobů, jak zvýšit prodeje

Snižují se vaše prodeje? Zkuste následující rady, které publikoval Salesandmarketing.com. 1)…

Výpis 100108 z celkem 221