Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…

Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či kamkoli jinam, kde se máte…

Jen třetina menších firem přežije své zakladatele

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České republice je 40 % firem…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…

3 tipy, jak si vylepšit profil na LinkedIn

Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních kontaktů, k udržování těch…

Novela zákona o účetnictví od 1.1.2016 (2/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, která do českého práva…

Jste profesionální spíkr? I kdyby ne, stejně je důležité mít silný závěr

Možná chcete, aby se přihlásili do programu. Nebo chcete, aby uskutečnili nějaký obchod či poskytli…

Novela zákona o účetnictví od 1. 1. 2016 (1/2)

1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, která do českého práva…

Výpis 577585 z celkem 1898