Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Myslete jako zákazníci

Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník myslí a jak při svém…

Vyléčíme PowerPointovou depresi?

PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto, že s ním neumíme…

Jak zchladit rozpáleného zákazníka

Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se…

Někdo umí, někdo neumí

Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum.…

Kdo pere Jacku Welchovi špinavé ponožky?

Rozvod je v současné době věc poměrně běžná, ale když se týká těch nejvyšších představitelů velkých…

Budoucnost v reálném čase (RTE)

Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit stisknutím jediného tlačítka na…

Zástupci managementu firem se dopouštějí těch největších podvodů

Z mezinárodního výzkumu společnosti Ernst & Young s názvem Fraud unmanaged risk (Podvod…

Nečtěte to

V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky, jejichž úkolem je zabránění…

Špiónem u konkurence: 4 legální kroky

Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách…

Výpis 18011809 z celkem 1898