Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Prodejní realita v ekonomické recesi

V současné době je třeba pracovat na budování vztahů a dalších aktivitách, které povedou k získání…

Jak budovat osobnost firmy?

Každý byznys by měl mít svou jedinečnou osobnost. Silná osobnost firmy se vytváří na základě vztahu…

Soustřeďte se na klíčové zákazníky bez ohledu na krizi

Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům nebo pesimistům,…

Pozor na mylné představy v obchodních vztazích

Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na základě svých dosavadních…

Konkurzů a bankrotů přibývá

První tři čtvrtletí letošního roku přinesla 969 konkurzů právnických osob, což je o 54 % více než…

Jak na složité zákazníky

Jednání s náročnými zákazníky patří k obchodu. Je proto třeba naučit se s nimi jednat profesionálně.…

Jak si udržet zákazníky

V dnešní době je pro firmy stěžejní, aby si dokázaly udržet současné zákazníky. Jak? - Inovujte.…

Klíčem k úspěchu obchodu je obchodník

Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro spokojenost zákazníků.…

Evropská síť velvyslankyň pro podporu žen v podnikání

Evropská komise iniciovala vznik Evropské sítě velvyslankyň pro podporu žen v podnikání (European…

Výpis 10451053 z celkem 1897