Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než dnes. Při hodnocení minulého…
Každý manažer by měl se svými zaměstnanci jednat s respektem a důstojností. Mnoho zaměstnanců však…
Mezi základní prvky pro uspokojení zaměstnance patří kompenzace, příležitost, uznání a prostředí.…
Zaměstnanci často pracují za cílem povýšení a zlepšení svého platu. Někdo ale dře jako kůň a…
Nejvíce počítačových expertů v poměru k celkovému počtu zaměstnanců má mezi novými členy Evropské…
Když zaměstnanec nastoupí do nového zaměstnání, nejprveposlouchá a učí se základní věci, čím déle…
Ředitelé lidských zdrojů nejsou spokojeni s efektivitou svých oddělení ve smyslu strategického vlivu…
Dvě třetiny uchazečů o zaměstnání, kteří absolvovali přijímací pohovor, uvádějí, že člověk, který…
Možná se vám zdá, že dáváte práci více než vaši zaměstnanci a že vpráci trávíte mnohem více času.…