Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než dnes. Při hodnocení minulého…

Respekt je záruka dobrého manažera

Každý manažer by měl se svými zaměstnanci jednat s respektem a důstojností. Mnoho zaměstnanců však…

Rozhodněte o tom, zda u vás budou zaměstnanci spokojení

Mezi základní prvky pro uspokojení zaměstnance patří kompenzace, příležitost, uznání a prostředí.…

Jak jednat se zlobivými zaměstnanci

Zaměstnanci často pracují za cílem povýšení a zlepšení svého platu. Někdo ale dře jako kůň a…

IT odborníků v Česku přibývá

Nejvíce počítačových expertů v poměru k celkovému počtu zaměstnanců má mezi novými členy Evropské…

Naučte se redukovat nejistotu nových zaměstnanců

Když zaměstnanec nastoupí do nového zaměstnání, nejprveposlouchá a učí se základní věci, čím déle…

Lidské zdroje stále nemají potřebný strategický vliv

Ředitelé lidských zdrojů nejsou spokojeni s efektivitou svých oddělení ve smyslu strategického vlivu…

Ředitelé a manažeři většinou negativně ovlivňují zájemce o práci

Dvě třetiny uchazečů o zaměstnání, kteří absolvovali přijímací pohovor, uvádějí, že člověk, který…

Jak zajistit, aby se zaměstnanci věnovali práci na sto procent

Možná se vám zdá, že dáváte práci více než vaši zaměstnanci a že vpráci trávíte mnohem více času.…

Výpis 577585 z celkem 1226